Rabu, 31 Mac 2010

Minggu ni asyik kena aje...

Mac mungkin bulan yang buat aku kena sound tepek aje. Tengok gambar sebelah, singa ada kat belakang.Korang faham apa maksud aku? hehe. mybe korang tak faham apa maksud aku. Tapi kalau ada yang faham tu, senyum-semyum dahla. Buat yang tak tahu tu, sini aku nak war-warkan ape kaitan singa tu dan perempuan?Pada lelaki kat luar sana tahu ke, perempuan yang garang akan dikaitan dengan binatang ape? mestila singa. haha... Minggu ni aku asyik kena sound je. kepala aku hari-hari sakit. Dengar je nama dan suara cukup mengerikan hingga ke pelusuk jiwa aku. Tidur pun boleh tak lena nak settle masalah yang kena berkomunikasi dengan orang yang cepat naik angin, tapi aku tahu dia ok orangnya, cuma aku je tak tau macam mana nak control dia bila dia naik angin, tu sebabla aku hari-hari kena sound tepek je minggu ni. Tak tau la lepas hari ni aku kena apa pulak. Setakat ni aje aku nak cite la pasal sound tepek. Sebelum mengakhiri coret-coret aku kali aku nak bagi mutiara kata ni kat semua orang. "Orang yang terbaik pendidikannya adalah mereka yang mendidik diri.Setiap orang dapat disebut terdidik jika belajar untuk memperolehi apa yang diinginkan dalam hidupnya tanpa melanggar hak-hak orang lain". Ok, enjoy your self. Salam.

Tiada ulasan: